On trade activation

ABSOLUTE MODE EDITION 2011

ABSOLUTE MODE EDITION 2011


Med ABSOLUT MODE EDITION ønskede vi at inddrage mode som en kunstform: Fotograf, stylist og modeller. Vi ønskede, at det skulle være eksklusivt, beundret og inspirerende med en fornemmelse af luksus og skønhed.

Denne kampagne var et glimt tilbage i tiden til de klassiske ikoner, som fotografen Richard Avedon og Irving Penn tilsatte et moderne præg ved at arbejde med ikonerne for fremtiden.

ABSOLUT MODE EDITION er en hyldest til mode som en kunstform, der skal inspirere forbrugerne til at ’lege med mode’, være en del af mode og nyde det.

Velkommen til en verden af ABSOLUT MODE EDITION.

Casen gik ud på at lancere ABSOLUT MODE EDITION flasken. Vi havde nøje udvalgt 10 placeringer med de rette staff til at agere værter / værtinder til aktiveringen. For at det skulle lykkes med kampagnen på alle platforme, skulle vi nå ud til målgruppen via de sociale medier. Vi lavede derfor bl.a. et samarbejde med diverse modebloggere, som havde til opgave at blogge og markedsføre vores aktivering. Derudover lavede vi en Facebook konkurrence af begivenhederne hver dag, som skulle øge antallet af ’likes’ på ABSOLUT’S Facebook side. Resultatet skulle være stigende salgstal og højere kendskab til produktet.