4 months campaign, launch week 11

INTRODUCING NEW AXE PEACE 2014

INTRODUKTION AF NY AXE PEACE 2014


  • Lancere produkter i Norden (Danmark og i Sverige og Finland i samarbejde med lokale agenturer)
  • Drive salg via samplings og PR
  • Øge bevidsthed om den nye duft
  • Forbinde brand og mærke med konceptet
  • Hjælpe offentligheden til at anvende eller interagere med brandet
  • Generer opmærksomhed og reklame for PEACE-produktet og skabe kendskab gennem sampling, events og PR-begivenheder
  • Møde målgruppe i attraktive situationer
  • Opretholde den positive trend

Hvordan forbinder vi med målgruppen, spreder kendskabet til produktet og samtidig kreerer bevidsthed af ’Help AXE Help’ på en troværdig måde?

”Make love not war” og ”Guys are less aggressive when in love” taglinen er nøglen. For at forbinde eventaktiviteterne med det internationale materiale, som plakater og reklamer, valgte vi ’militær’ som tema.

Sampling: 40.000 – 720 timer i hver by.

Sørg for at se vores video af begivenheden her!