Marc Jacobs
Marc Jacobs parfume ønskede at øge bevidstheden om deres lanceringen af den nye “Daisy – drøm for evigt” duft. Pre-lancering fandt sted under Copenhagen Fashion Week, August 2015.
I forbindelse med lanceringen af parfumen blev en pop-up butik “Magasin du Nord” arrangeret ved Storkespringvandet med blomster og asfaltfolie med Daisy blomster i spidsen. Det overordnede mål var at skabe en masse opmærksomhed og tiltrække målgruppen til Daisy universet ved pop-up butikken, hvor parfumen blev vist og kunne testes af målgruppen.
Værtindernes job var at uddele 12.000 Daisy blomster til målgruppen samt opfordre til at deltage i onlinekonkurrencen. Blomsterne, som var klistermærker med billeder af Daisy universet, blev uddelt hver dag i uge 32. Derudover var der to hashtags på disse klistermærker, som skulle deles på Instagram, for at deltage i konkurrencen samt sprede Daisy budskabet.
12.000 blomster og mere end 14.000 visitkort blev uddelt i løbet af uge 32. Mere end 1.000.000 mennesker gjorde sig bekendt med kampagnen – både online og offline. På Instagram blev alene 816.000 mennesker opmærksomme på kampagnen.
Værtinderne gjorde en god indsats og klarede opgaven yderst tilfredsstillende, hvilket resulterede i dobbelt så mange Instagram hashtags i sammenligning til sidste år.
Alt i alt overgik kampagnen sidste års kampagne på alle parametre, og vores kunde var meget tilfreds med arrangementet.
Gå ikke glip af at se vores video af begivenheden her!
Follow us